piątek, 8 stycznia 2016

Lalkiii***

Witam!!!Słodki Blog!!!Tutaj kolekcjonerka laleczek , Koszmarka . Posiadam 2 lalę Regionalnę , Krakowiankę z Cepeli o imieniu Świętowita i Hindusa , 2 Matrioszki , Lalkę Spektrę Ewę Futerkowiec ( całe imię ) Wróżkę Nimfadorę z lisem ze sklepu Hamleys , Porcelanową dwórkę Lelę , I głowę do czesania , Barbie , Czupiradło . Posiadam także Pacynki ze sklepu Hanny Kośmickiej 3 duże , dużo małych . To moja cała kolekcja . Mieszkam w wiosce gdzie jest tylko jeden sklep , i wtym sklepie poluje na porcelanową cudaczkę za 10 zł . Jestem właścicielką 2 chomików : Elfisi ( Elwiry) obecnie Barakudy , i jej syna Smerfa Wielkiego . Obecny i następny post będzie skupiał się na lalkach regionalnych z pracowni FOLKLOR i na mojej Spektrze Ewie Futerkowiec . Mówmy na Spektre Specia , bo nie lubi w pełni wymawianego imienia .
                                                                                                  Pozdrawiam  Koszmarka .

3 komentarze:

  1. hej! jestem niezmiernie ciekawa
    Nimfadory z pupilem oraz porcelanki!
    zapraszam do swoich kruchych istnień :

    www.judybellalove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam!Chętnie wejdę . Jak chcesz zdjęcie Nimfadory i porcelanek , mogę ci je przysłać mailem , tylko musisz mi podać swojego maila:)

      Usuń
    2. grazynkaa77@hotmail.com

      Usuń