piątek, 29 stycznia 2016

Moxie Teenz , i Megi w tle .


Te urocze pyszczunie należą do Moxie Teenz . Moxie to piękne lalki . Miałam kiedyś klona Moxie , który był klonem , ale była bardzo wierną kopią orginału . Głowę miała taką samą jak Moxiowa , Blond włosy  , beret w żółtobiałą kratkę , A sukienka w ten sam wzorek co beret . Buty miała czerwone . Była moim zdaniem piękna . Tylko ją oddałam...Ale to już zupełnie inna historia . Kocham lalki Moxie Girlz, ale Moxie Teenz są bardziej realistyczne . Nie mam za dużo do opowiedzenia o tych lalkach , Ale w każdym  razie są bardzo ładne  .
To moja suczka , Megi . Proszę nie kopiować tego zdjęcia bez mojego pozwolenia  , bo jest moje prywatne . 



4 komentarze:

  1. Moxie Teenz są śliczne
    a Megi - interesująca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Interesuje mnie to dlaczego ona bez przerwy piszczy pod drzwiami...

      Usuń
    2. a pewnie zazdrosna, że zajmujesz
      się plastikami zamiast głaskać Ją?

      Usuń