środa, 27 stycznia 2016

Mulan od simby , czyli Morfi .

Napiszę o Mulan od Simby . Jest to pełna delikatności , spokoju , lekkości , słodkości , miłości i pięknościl lalka mieszanka , nie mogłam uwierzyć , że ona walczyła . Taka piękna,  lekka i skromna mogła być tylko dojrzała dziewczyna . Ale to nie znaczy , że Mulan nie może mieć swoich minusów . Ten kwiatek - założę się przylepiony do jej włosów , a ja bym go z miłością wywaliła . Ja chcę pisać bardzo słodziaśnego posta , więc w takim wypadku użyłam wyrażenia z miłością. Mam słodsze imię od Mulan - Morfi  . Bym ją przygarnęła , gdyby nie miała tego kwiata .

słodziaśna Morfi 

3 komentarze:

  1. Kwiatek nie jest przyklejony, jest na gumce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przygarniaj, bo naprawdę warto!!!
    cieszę się Nią już od jakiegoś czasu -
    jest urocza i cudnie pozuje - ale mnie
    się wydaje, że to panienka Disney, nie
    Simba...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłaś u Mangusty:)Widziałam na Szukające domów na jej blogu :)

      Usuń