niedziela, 17 stycznia 2016

Nowe klatki , porcelana i plastiki . New dolls , porcelain , plastics

Ohayou!Konnichiwa!Kupiłam porcelankę w nowym lumpie we Wrzeszczu . Porcelanki kocham i zbieram , lecz chcę mieć też jakiegoś plastika:( No ale dobra . Nie poddam się . Kupiłam klatki moim chomikom w Żukowie za 99zł i 95zł ( z rurami :D ) . Kupie sobię chyba w sklepie na miejsu , ale niewiem kiedy . Ten post będzie poświęcony Mattelkom a tak konkretnie Monsterkom  . Kupiłam sobie kiedyś Draculaurę , i ją znalazłam , tylko że bez jednej nogi :) Mi się spodobała lalka Batsy Claro i Operetta  . A ogólnie Chomikom podoba się klatka . To teraz Grafics. English :Ohayou!Konnichiwa I bought a stopper in the new lump we Wrzeszcz . . . Ceramic love I gather , but I want to also have some plastic's :( Well, but good will not give up I bought my hamsters cage in Żukowo for 99zł 95zł ï ( tube : D). You've got to buy in the shop on miejsu , but when . Ten after Mattelkom will be devoted specifically Monsterkom . I've bought a used draculaura , and I found , just that no one 's legs :) I liked the doll Batsy Claro and Operetta . Hamsters generally like a cage . To Now Graphics has .
Batsy Claro:

1 komentarz:

  1. z daleka prezentuje się dość
    intrygująco - buty bym Jej
    zabrała i czym prędzej zwiała!!!

    OdpowiedzUsuń