wtorek, 19 stycznia 2016

Post dedykowany Barbie Malibu

Mam okres nudów i nie mam o czym pisać więc napiszę posta dla Barbie Malibu . No więc tak ... Barbie Malibu to nie moja ulubiona lala ale jak mam nudy , muszę coś opisać . Ma blond włosy jak każda Barbie . Ma za to brzydkie ubranko , jak ,,psu z tyłka" wyjęte . Moja ocena lalki to 4 , bo mimo wszystko , jest to lalka Barbie VINTAGE . Photos in  Google Graphics( czyli Foty z Google) English: I have a period of boredom and I do not write about so I write the post for Barbie Malibu. So, yes ... Barbie Malibu is not my favorite doll but as I got bored , I need something to describe. He has blond hair like every Barbie . She has ugly gown , as ,, dog's ass " removed. My Rating dolls is 4, because after all , this is a Barbie doll VINTAGE . Photos in Google Graphics

1 komentarz:

  1. ciekawa panienka - ale pierwsze
    co, tobym Ją przebrała i uczesała!

    OdpowiedzUsuń