niedziela, 24 stycznia 2016

Sindy czyli Piękne lalki z firmy Pedigree Dolls&Toys

Pedigree...Pewnie wam to mówi : ,,Dlaczego ona piszę o karmie dla psa?" . Otóż nie.Pedigree dolls & Toys to BYŁA firma która robiła zabawki , w tym lalki . Ja napiszę o lalce Sindy , właśnie z tej firmy . Moim zdaniem Sindy są bardzo dziewczęce . Mają słodziaśną twarz i piękne stroje . Moim zdaniem są to najpiękniejsze lalki z firmy Pedigree . Podoba mi się baletnica Sindy . Chciałbym mieć taką . Lecz chyba ceny są masakryczne . 
to

 .  O firmie Pedigree poczytajcie TUTAJ  A o Sindy TUTAJ
NIE TO
|
|
|v

3 komentarze:

  1. jamnisio skradł mą uwagę -
    ale Sindusia - serducho :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulubiona Sindusia koszmara , Ulubiona saszetka aniołka:P

      Usuń
  2. Jak po raz 1szy przeczytałam że Sindy wyprodukowała firma Pedigree to też pomyślałam że z lalek przerzucili się na karmę dla psów:)
    Tak serio to Sindy można kupić na Allegro już od 25 zł ( w stanie dobrym jak na "wiekową" lalkę)- wiem bo sama kilka miałam.

    OdpowiedzUsuń