niedziela, 7 lutego 2016

Słoneczko wyszło zza szarych chmur...

Hej! Słońce wyszło , więc można było wyjść na dwór , i porobić zdjęcia lalkom . Oczywiście chciałam wybrać jakąś ładną lalkę - wybrałam Spektrę . 9 zdjęć zrobiłam...Bardzo fotogeniczna jest ta Spektra...
Wyszła sobie panna , i na murku siadła . 
Lecz niedługo z niego znowu spadła . 
Wybrała sobie teraz płot . 
Lecz niedługo siadł tam kot . 
A parapet ?...Jest za ciepły ...
Chyba jeszcze nie jest wściekły ? 
Pies strącił kapelusz  panience !
Wylądował na antence!
A choinka tak kłująca...
Ach jak ona jest klejąca ! 
Cieniek tutaj jej pasuje ...
Lecz ten kwiatek wszystko psuję!

Ale ziemia jest brudząca!
Jeszcze panna nie jest śpiąca ! 
Pod krzaczkami ciemność taka...
Panienka nie chcę tego krzaka!
Lecz w budce dla ptaków jest spokój błogi!
Tutaj , panienko rozprostój nogi  !
Wierszyk mojego autorstwa . Buziaki :DDD











5 komentarzy:

  1. Jesteś pewna że bidulka się nie przeziębi ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka golutka była ... Ja tam taka perfekcyjna w zdjęciach nie jestem...A nie mam w co jej ubrać...Ale ładnie chyba wyszlo , starałam się ;)

      Usuń
  2. Spektro - odziej się, bo Ci
    guma sparcieje na wietrze a
    plastik popęka i zszarzeje!!!

    OdpowiedzUsuń