sobota, 30 stycznia 2016

Evi czyli Ewki .

Wkurzyłam się , bo mi wyłączyło google . Ale przejdźmy do tematu . Tematem dzisiejszego posta będą :
EVI LOVE
Ewki są ładnymi pyziami . Są zrobione przez Simbę ,  jako młodsza siostra Steffi Love . Widziałam je dzisiaj w kiosku , w Żukowie , chyba jakąś przygarnę . Kupie w czasie ferii , spokojnie . Lecz najładniejsza chyba z wszystkich Ewek jest:
ROSZPUNKA
Ale Rey będzie mieć koleżankę!Pozdrawiam z chomikami!
To mój chomik , Smerf . (zdjęcie prywatne)

5 komentarzy:

  1. choć generalnie nie zbieram maluszków -
    jakoś ostatnio mi się tego nieletniego
    towarzystwa dość nazbierało :DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz jakie piekne są maluszki?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię te pyzate pyszczki Evi :)
    Pozdrowienia dla Smerfa :)

    OdpowiedzUsuń